Velika većina vlasnika kuća i apartmana za najam kao primarni način popunjavanja kapaciteta koristi ugovaranje usluge sa nekom od agencija ili web platformi. I na taj način troši (ne baš mali) dio svoje zarade. Kako bi vas potencijalni gosti počeli nazivati, rezervirati boravak kod vas i na kraju boraviti u vašem objektu i bez posrednika treba vam slijedeće:
Web stranica
Vaša web stranica koja predstavlja vas i vašu ponudu. Bilo da već imate web stranicu ili ju tek namjeravate oformiti (sami ili u suradnji sa nekom tvrtkom koja u tome ima iskustva) na njoj trebate pružiti što je moguće realniju sliku vaše ponude. Ovdje iskrenost znači jako puno. Nemojte si dozvoliti da od gosta dobijete primjedbu ili lošu ocjenu zato što podaci na web stranici ne odgovaraju stvarnom stanju. Naročitu pažnju posvetite fotografijama koje trebaju biti kvalitetne i oku privlačne. Ovo je samo početak. Kad krenete, upoznati ćete se sa brojnim drugim detaljima kojima treba posvetiti pažnju.
Ubacivanje vašeg objekta na Google Maps je od iznimnog značaja. Posebno za potencijalne klijente koji se nađu u blizini vašeg mjesta i traže smještaj. Ako niste uvršteni na Google Mape – možete biti sigurni da će vas zaobići.
Još jedan od Google-ovih alata za promoviranje vaše (i bilo koje druge) djelatnosti. Kreiranje (i redovno ažuriranje) računa na Google My Business platformi i njegovo povezivanje sa Google Mapama donijeti će vam još veći broj telefonskih poziva, više posjeta vašoj web stranici i na kraju više gostiju u vašim kućama, sobama ili apartmanima.
Uložite li malo više slobodnog vremena u istraživanje – sezona vam može biti mnogo bolja. Ako neke stvari baš i ne razumijete u potpunosti uvijek možete nazvati one koji o tome znaju nešto više i mogu vas savjetovati ili odraditi jedan dio posla umjesto vas.